Aangifte schade voortaan ook mogelijk via klantenportaal

Heb je onze gloednieuwe knop al gespot? Rechts bovenaan op onze website vind je voortaan ons klantenportaal. Met je login en paswoord kan je vanaf nu ook digitaal je schade aangiftes indienen.

Hoe activeren?

Via het e-mailadres dat je ons hebt bezorgd, kan je een login aanmaken. Ben je geconnecteerd via Itsme, dan lukt aanmelding ook via die toepassing. Heb je nog geen e-mailadres aan ons bezorgd of lukt het niet om een login aan te maken, laat het ons dan weten zodat we je kunnen helpen met de installatie. 

Nog handiger is het om ook de app te downloaden. Ga naar de appstore op je smartphone en download de app MyBroker. Die kan je makkelijk herkennen aan het blauwe vinkje. 

Mogelijkheden

  • Aangifte van schade en foto’s doorsturen via de app
  • Raadplegen van je polissen en schadedossiers
  • Berichten versturen naar ons kantoor via de chat
  • Adreswijzigingen doorgeven
  • Gezinsleden toevoegen
  • Klantenfiche valideren en terugsturen 

Wat staat er nog op onze digitale agenda?

Wij blijven inspanningen leveren om het je zo makkelijk mogelijk te maken. 

  • Polissen digitaal ondertekenen: later dit jaar zal dit mogelijk worden via ons klantenportaal en de MyBroker app.
  • Sparen/beleggen: we zijn in blijde verwachting van een platform waarop je je spaar- en beleggingsverzekeringen in detail kan raadplegen en opvolgen. Dit zal gebeuren via een nieuwe toepassing. Later hierover meer! 

Dus alles voortaan digitaal dan?

Neen, wat ons betreft niet. Wij geven nog steeds de voorkeur aan een persoonlijk gesprek, telefoontje of ontmoeting met een lekker kopje koffie bij ons op kantoor. 

We willen het je wel zo makkelijk mogelijk maken om ons via verschillende kanalen te contacteren. Met MyBroker heb je er alvast een mogelijkheid bij!

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email